Plec și eu o zi de la birou și uite ce se întâmplă…

Noi facem o grămadă de lucruri faine la Kooperativa 2.0. Printre ele, într-o zi a venit propunerea de a face parte din prima campanie de comunicare din istoria Panovia, compania care deține brandul „Morărița”. Din păcate, eu nu eram la birou în ziua aia, dar colegii au prestat corespunzător, după cum puteți vedea în imaginile de mai jos:

Ce-ar mai fi de adăugat?

Poți câștiga premii săptămânale constând în carduri de cumpărături eMAG de 500 de lei sau marele premiu constând într-un card de cumpărături eMAG de 10.000 de lei, dacă îți iei ștrudele Morărița și-ți faci cu ele o poză sau un clip pe care să le urci apoi pe morarita.ro. Premiile săptămânale se acordă prin tragere la sorți, iar premiul cel mare se va acorda print voting și jurizare. Adică în urma votului se aleg cele mai populare 5 clipuri sau poze, iar decizia de oferire a premiului rămâne pe mâna juriului. Pe 16 decembrie vor fi aleși cei 5 finaliști, deci ai timp destul să-ți rogi prietenii să te susțină.

4 Comments

  1. Joie Negru 16 septembrie 2016
    • Cristian Florea 19 septembrie 2016
  2. Claudia 17 septembrie 2016
    • Cristian Florea 19 septembrie 2016

Leave a Reply