
5 motive pentru care ar fi bine să începi să comunici pe LinkedIn

În fiecare zi se înregistrează 34 de cazuri de tăieri ilegale ale pădurilor din România
În fiecare an, de nouă ani încoace, Revista Biz lansează topul celor mai puternice branduri românești. În colaborare cu Unlock Market Research, face în fiecare an un studiu luând în calcul rezultatele a 1000 de interviuri online, în rândul populației din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani. Performanța mărcilor are la bază trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei.
În urma studiului reiese un top al celor mai puternice 100 de branduri românești. Am să-ți arăt mai jos cum arată top 10 cele mai puernice branduri românești, iar dacă vrei să le vezi pe celelalte 90, de invit să accesezi această pagină.
Topul mi se pare important pentru că ne arată ce cred românii despre brandurile locale. Mai mult, ne oferă o listă de branduri care știm că fac lucrurile bine, așa că putem să luăm activitățile lor ca pe niște studii de caz și să vedem dacă ceea ce fac ei (în comunicare, branding și așa mai departe) ne poate inspira în vreun fel în activitățile noastre de zi cu zi.
Iar dacă ești blogger te invit pe Blogal Initiative, unde Borsec a ales să sărbătorească alături de noi reușita de a fi din nou pe locul 1 în topul celor mai puternice branduri românești. Astfel, oferă 3 premii a câte 100 de euro fiecare pentru bloggerii care reușesc să răspundă cel mai bine pe blogurile lor la întrebarea „Cum arată pentru tine cel mai puternic brand românesc?”. Detalii găsești aici.