Cum poți vedea delfini în Marea Neagră
ForeverFolk împlinește 9 ani și face concert aniversar
Astăzi am participat la Top Social Brands, un eveniment anual făcut de Revista Biz în cadrul căruia se analizează brandurile active din social media românească și se pun într-un top, rezultat în urma unei cercetări ample realizate de Revista Biz și de Zelist pe baza campaniilor pe care acele branduri le-au făcut în ultimul an.
La realizarea topului au fost înscrise automat companiile care au făcut parte din clasament în anul precedent, la care s-au adăugat brandurile care au dorit să fie analizate în acest an. Amintesc aici că acest top se face pe bază de înscrieri (practic, ca la orice competiție care premiază campaniile online). Deci dacă reprezinți un brand și nu te regăsești în top (deși ești foarte activ în social media), probabil acest lucru se datorează faptului că nu te-ai înscris pe lista companiilor care urmau să fie analizate.
Topul din acest an conține 75 de poziții, iar primele 10 sunt cele de mai jos. Dacă vrei să vezi topul extins și dacă vrei să citești detalii despre metodologie, te invit pe site-ul Revistei Biz.