Cât de important e să oferi servicii de customer care în social media [infografic]

Eu sunt unul dintre aceia care, atunci când are o problemă cu un serviciu sau un produs, preferă să contacteze compania pe Facebook înainte de toate și abia apoi, dacă nu primește răspuns, să sune. Mi se pare mult mai comod să fac asta și, de cele mai multe ori, primesc răspuns mult mai rapid. Se pare că sunt multe persoane care aleg o astfel de metodă de suport, iar astăzi vreau să-ți arăt un infografic în care sunt arătate rezultatele unui studiu despre cei ca mine, care încearcă înainte de toate suportul online al serviciilor.

Așa am aflat că 88% dintre cei care nu primesc răspuns la plângerile pe care le lasă pe rețelele sociale despre anumite branduri, sunt dispuși să nu mai folosească serviciile acelor branduri. 88% mi se pare un procent enorm, iar asta ne face să înțelegem cât de important e, de fapt, acest customer care în social media. Dar hai să vezi și infograficul:

customer care in social media

sursa infografic

Poate te ajută: public săptămânal un clip util pe YouTube.
  • Adaugă un comentariu