Platforma care vinde mașini second hand fără bătăi de cap
Statistici Social Media în România [infografic – decembrie 2016]
Nu știu dacă știai, dar Enel este cel mai mare investitor privat din țară în domeniul energetic. Are peste 2,8 milioane de clienți, iar asta îl face să fie unul dintre cei mai importanți furnizori de energie electrică din România. Am început să fiu atent la ceea ce face Enel când am descoperit că aceste graffiti-uri faine din București, Timișoara sau Constanța sunt făcute de ei, cu scopul de a înfrumuseța orașele respective și de a susține comunitatea de artiști urbani.
Săptămâna trecută, când am plătit factura (online, bineînțeles), am văzut că Enel are și un site nou (care arată chiar bine, dacă mă întrebați pe mine), iar zilele trecute am fost la conferința de presă de lansare a noului website și am aflat mai multe detalii, pe care m-am gândit că ar fi bine să le știi.
După cum vezi, pe prima pagina a site-ului ți se cere orașul și strada pe care locuiești. Dacă urmezi pașii de-acolo, o să vezi că vei fi întrebat cam cât de mare e factura ta lunară de energie. În funcție de răspunsul tău, vei primi niște variante de abonamente care să te ajute să ai o factură mai mică. Mai mult decât atât, au dezvoltat și un magazin online în cadrul site-ului, care îți recomandă produse care să te ajute să consumi mai puțină energie, pe principiul: faci o investiție acum, dar pe termen lung ești mai câștigat, consumând mai puțin.
Cu ocazia evenimentului am aflat și că grupul Enel, prezent în peste 30 de țări, a ales ca prima țară în care să lanseze noul website să fie România, pentru că viteza internetului de la noi și studiile făcute în rândul populației au arătat că noi, românii, suntem cei mai bine pregătiți pentru o astfel de schimbare. Cam cât de tare-i asta?
Dacă ești deja client Enel și dacă obișnuiești să-ți plătești facturile online, probabil ai văzut deja noul panou de administrare al contului. Dacă nu, te invit să intri aici și să vezi despre ce e vorba. Acum, panoul de administrare al contului are 9 butoane mari și late (la propriu) care te ajută să trimiți indexul mai ușor, să vezi mai simplu facturile sau, dacă vrei să plătești la ghișeu, îți arată care e cel mai apropiat punct Enel de locul în care te afli. Bineînțeles, găsești și diverse oferte și promoții, direct în contul tău de abonat.
Revenind la titlul: de ce cred eu că e important că Enel și-a schimbat site-ul? În primul rând pentru că te ajută pe tine, clientul, să înțelegi mai bine cât consumi și cum ai putea face să ai facturi mai mici la energie, dar și pentru că site-ul și conceptul din spatele lui pot fi date întotdeauna ca un exemplu bun de „așa da”. ??
1 Comment
Băieți de băieți, la magazinul online au redirect către profitshare-ul celor de la emag. Nu de alta, doar așa, ca sa mai facă un leu doi în plus.