Vodafone a activat WiFi Calling pe iPhone. Uite cum îl poți configura
Cum e iPhone X dupa 2,5 ani de folosire fără husă și folie
Cred că a trecut deja o lună de zile de când LinkedIn a introdus secțiunea Featured Content pe contul meu personal. Uitâdu-mă și pe conturile altora, îmi dau seama că opțiunea este disponibilă tuturor, așa că m-am gândit să explic puțin care e treaba cu ea și cum te poate ajuta.
Ce este secțiunea Featured Content pe LinkedIn
Când intri pe profilul tău de LinkedIn, ar trebui să vezi un box asemănător cu cel de mai jos, care te invită să alegi niște bucăți de conținut pe care să le incluzi în secțiunea Featured Content.
Dând click pe secțiunea Featured Content, vei fi întrebat ce fel de conținut vrei să scoți în evidență. Și poți alege dintre următoarele:
- Posts – postări pe care le-ai publicat tu pe LinkedIn și care vrei să iasă în evidență;
- Articles – articole pe care le-ai publicat pe LinkedIn și pe care vrei să le faci mai ușor de accesat;
- Links – posibilitatea de a pune un link către site-ul tău sau către un cont de pe o altă rețea socială pe care ai vrea să le scoți în evidență;
- Media – posibilitatea de a încărca fotografii, documente sau prezentări pe care vrei să le arăți direct pe profilul tău de LinkedIn.
Cum te poate ajuta secțiunea Featured Content de pe contul tău de LinkedIn
Când vine vorba despre această secțiune, partea bună e că LinkedIn a construit-o în așa fel încât să apară în partea de sus a contului. Probabil ai observat deja că apare imediat după secțiunea About, adică este la îndemână și ușor de observat.
Când îți completezi această secțiune, recomandarea mea e să te gândești, în primul rând, la cei care o vor vedea, ca să-ți fie mai ușor să decizi ce ar fi bine să completezi acolo.
Secțiunea Featured Content va fi observată doar de cei care îți accesează profilul. Iar cei care îți accesează profilul fac acest lucru, în general, pentru a afla mai multe lucruri despre tine și despre experiența ta.
Pornind de aici, îți recomand să folosești secțiunea Featured ca să arăți lucruri importante despre activitatea ta sau pentru a oferi acces rapid la anumite link-uri pe care le cosideri relevante.
Pe profilul meu am încercat să folosesc secțiunea pentru a face trimitere către blogul meu și către contul de YouTube, pentru că sunt două medii pe care public conținut constant și care cred că-i poate ajuta pe oameni să înțeleagă mai multe lucruri despre ceea ce fac.
Cu ocazia asta am descoperit și o limitare a funcției Featured Content, anume faptul că nu poți alege o fotografie personalizată care să apară în dreptul link-urilor pe care le pui. Din acest motiv, atât link-ul către contul de YouTube, cât și cel către blog aveau aceeași fotografie, iar secțiunea arăta cam așa:
Lucru acesta nu e tocmai plăcut și cu siguranță nu arată profesionist deloc pe profilul meu, pentru că cei care intră pe profil și încep să scaneze informațiile de acolo, fără a citi, efectiv, ce scrie sub fiecare imagine, vor vedea ceva ciudat, ca și cum aș fi atât de narcisist încât mi-am pus două poze cu mine pe profil.
Ce conținut e bine să pui în secțiunea Featured Content
Iată o listă de lucruri pe care le consider eu utile de pus acolo:
- postări în care faci un anunț și care vrei să iasă mai bine în evidență. Fie anunț de căutare de job, anunț care spune că vrei să-ți mărești echipa, anunț despre o reducere pe care o ai acum pentru noii clienți ai business-ului tău etc.
- ppt-uri cu recomandări din experiența ta. Așa cum ziceam mai sus, cei care văd ce scrie la Featured sunt oameni care îți accesează profilul cu scopul de afla mai multe despre tine și ceea ce faci. Dacă tot sunt acolo, spune-le câteva lucruri pe care le-ai învățat pe parcursul tău profesional. S-ar putea să-i ajute sau să-i inspire;
- o prezentare succintă a serviciilor pe care le oferi. Dacă secțiunea de Experience o folosești ca să spui ce funcție ai în cadrul unei companii, la Featured poți prezenta serviciile pe care le oferi. Sau pentru ce fel de colaborări te-ar putea contacta cei care îți vizitează profilul;
- reușite notabile pe care le-ai avut. Nu rata ocazia de a vorbi despre un premiu pe care l-ai luat sau o diplomă nouă adăugată în portofoliu;
- articole la care ai contribuit și ești mândru de asta. Poate n-ai un blog, așa cum e în cazul meu, dar poate ai scris un articol într-o publicație de business în care ți-ai arătat expertiza. Arată-l și celorlalți, nu-l ține doar pentru tine. 😁
- reușite ale echipei pe care o coordonezi. Probabil ai oameni faini în subordine, de ce să nu arăți că ești și tu un șef fain și te bucuri de reușitele lor?
- o postare în care interpretezi statistici sau studii din industria în care lucrezi. Așa arăți că ești la curent cu ce se întâmplă în industrie, dar și că te pricepi la subiect și-l poți explica pe înțelesul tuturor.
- link spre un site, blog sau alt cont de social media care te reprezintă. Să nu uităm că secțiunea Featured e cam singura unde poți pune link-uri atât de vizibile la tine pe profil. Folosește-o pentru asta, dacă ai ocazia.
Bineînțeles, cele de mai sus sunt doar câteva exemple generale. Ele pot fi derivate în mult mai multe direcții în funcție de experiența pe care o ai și de domeniul în care activezi. 👍🏼
Dar oricum ar fi, gândește acea secțiune având în minte publicul căreia i se adresează. Și gândește-te ce ai putea spune acelui public ca să-ți arăți expertiza, ca să te descopere mai bine sau ca să-i ajuți cu informații utile.
Citește și: Experiment LinkedIn: cât cântărește un like pe o pagină abia făcută