Dacă pozele pe care le urci pe Facebook de pe telefon sunt de o calitate slabă, s-ar putea să fie nevoie să schimbi o setare
Așa arată prima bicicletă funcțională din oțel construită de o imprimantă 3D
Când m-am apucat de blogging, în 2008, habar n-aveam că asta o să fac și 8 ani mai târziu. Atunci scriam despre tot ce-mi trecea prin cap, fără să gândesc proiectul ca pe un business. Cu toate astea, când mi-am dat seama cât de mult mă ajută joaca asta a mea, mi-am făcut un plan și m-am supus la test. Am vrut să văd dacă sunt în stare să fac blogging la modul profesionist și dacă pot să mă întrețin singur din ceea ce știu despre internet. Și-am scris mult. Am învățat mult. Am ascultat mult. Am testat. Am greșit. Am încercat din nou. De mai multe ori. De câte ori a fost nevoie. Iar acum, după aproape 8 ani de blogging, pot spune că una dintre cele mai bune decizii pe care le-am luat vreodată a fost cea în care am hotărât să pun câteva cuvinte într-o pagină de WordPress. Și-mi place că lucrul ăsta mi se confirmă în fiecare zi, cu fiecare persoană care-mi spune că a învățat ceva de pe blogul meu sau fiecare om pe care-l cunosc și de la care am de învățat.
Și nu-s singurul care a reușit să facă ceva pe cont propriu. Am o mulțime de prieteni care n-au așteptat să ajungă mari ca să-și dea seama că trebuie să-și creeze singuri un drum. N-au așteptat confirmarea cuiva ca să-și suflece mânecile și să învețe un limbaj de programare sau să se străduiască să devină cei mai buni într-un anumit domeniu, ori să-și folosească talentul și creativitatea pentru a crea obiecte unice. Cred că ăsta este defectul (și, în același timp, calitatea) generației noastre: că n-avem răbdare și că, dacă vrem, ne apucăm să mutăm munții. Iar de cele mai multe ori reușim, pentru că tehnologia de azi ne oferă atât de multe oportunități și informații, încât suntem în stare să învățăm singuri tot ce ne trebuie ca să putem face o schimbare. Nu așteptăm să ne ofere societatea ceva, pentru că suntem în stare să ne luăm singuri.
Am scris acest articol inspirat de noul spot Vodafone, care spune că fiecare dintre noi are puterea de a reuși pe drumul pe care și-l alege, indiferent de ce-i oferă societatea. Iar succesul e un lucru pe care ți-l faci cu mâna ta. Nu vine singur, oricât de mult ai aștepta.
Odată cu acest spot, Vodafone lansează o nouă campanie de brand, una care îi încurajează pe oameni să reușească pe cont propriu și să aibă o viață mai bună, cu ajutorul tehnologiei. În acest sens, ieri au fost lansate niște oferte care să-i ajute pe utilizatori să aibă acces mai rapid la informație. Le enumăr mai jos:
- Vodafone România garantează 100% gradul de satisfacție a utilizatorilor, prin campania „100% multumit sau recompensat”. Adică dacă nu ești 100% mulțumit de serviciile lor, poți completa un formular de feedback (începând cu 16 februarie) în aplicația mobilă MyVodafone sau pe site-ul Vodafone și vei primi, în urma feedback-ului, o zi de internet gratuit, cu promisiunea că vor lucra la a-ți rezolva problema cât de repede.
- Trafic gratuit de date la metrou. Până pe 31 martie 2016, traficul pe care-l consumi la metrou, în București, nu va fi contorizat. Adică stai pe net gratuit cât timp ești la metrou. Și-o să vezi și niște coduri QR foarte interesante în stațiile de metrou. Nu-ți dau acum mai multe detalii. Mai trebuie să mai știi doar că aceasta este cea mai mare zonă de internet gratuit din Europa.
- Trafic gratuit de date în weekend-ul 13 – 14 februarie. Adică între 13 și 14 februarie, toți cei care au un SIM Vodafone, se pot conecta gratuit la internet, nelimitat. Altfel spus, stai cât vrei pe net, că fac cei de la Vodafone cinste. Iar dacă nu ai un SIM de Vodafone, poți să-ți iei unul gratuit de la orice reprezentant.
Sunt curios cum ți se pare spotul. Din punctul meu de vedere, este una dintre cele mai reușite reclame pe care le-am văzut în ultimul timp.
2 Comments
Si ce facem cu miile de reclamatii la care nu se gasesc solutii? Ce facem cand sun la *222 si ei ma trimit in magazin sa rezolv problema iar cei din magazin ma pun sa sun la *222. Or face ei campanie de branding si de influenta cu bloggeri dar cu o simpla cautare, gasesti sute de probleme nerezolvate de cei de la Vodafone. Nu zic ca ceilalti sunt mai ok.
Păi pentru asta e formularul de feedback despre care ziceam mai sus. Acela cu internet gratuit drept recompensă. :D