Fotografii faine de pus pe desktop. Acum există o aplicație de MacBook pentru asta
IKEA are o aplicație de iPhone cu care poți testa cum arată mobila lor la tine în casă
Teoretic, e simplu să trimiți un newsletter: îți faci un cont de MailChimp, ceri acordul câtorva oameni ca să-i adaugi în baza de date și ate apuci de trimis. Practic, e puțin diferit. Ca în orice lucru nou pe care-l faci, trebuie să fii atent la câteva detalii, ca să fii sigur că mailurile pe care le trimiți vor fi interesante pentru cei care le citesc.
Mai jos am să-ți arăt un infografic care conține 10 lucruri la care trebuie să fii atent înainte să trimiți un newsletter. În afară de cele 10 lucruri notate mai jos, aș mai adăuga eu unul, care ar trebui să fie pe primul loc: pune-te în locul cititorului. Foarte multă lume uită de acest detaliu extrem de important. Încearcă să te gândești cum ai reacționa tu dacă ai primi acel newsletter de la cineva. Într-adevăr, e greu să fii obiectiv, dar în momentul în care vei reuși, vei începe să trimiți newslettere mai bune.
Până una-alta, uite 10 lucruri tehnice de care trebuie să ții cont:
Cumva pe același subiect, te invit să citești cum renunți la abonații inactivi din MailChimp.