
O să fiu reporter oficial al caravanei Samsung în Focşani. Cât de tare-i asta?

Am apărut (foarte puţin) în ziar
Am nişte fixuri care mă împiedică de multe ori să folosesc anumite produse sau servicii. V-am spus deja că nu consum produse cu ambalaje urâte, iar acum voiam să merg în altă categorie, cea de promovare prin calendare de buzunar.
Cred că istoria calendarelor de buzunar a început pe vremea în care nu existau telefoane mobile, când o discuţie dintr-un departament de marketing a decurs cam aşa:
– Hai să facem în aşa fel încât oamenii să stea cu reclama noastră în buzunar. Un simplu pliant nu e de-ajuns.
– Ai dreptate, dar ce?
– Mi se întâmplă de multe ori să nu ştiu în ce zi sunt. Sau în ce zi din săptămână pică o anumită dată. Hai să facem nişte reclame mici cât să încapă în buzunar, iar pe spate să facem un calendar pe anul următor.
– Eşti un geniu! Deja vreau şi eu unul.
Mă rog, iar apoi s-au făcut calendarele de buzunar. În zilele noastre, încă se mai practică minunea, deşi până şi cele mai vechi telefoane mobile au încorporate câte-un calendar în ele.
Sunt atât de pretenţios, încât dacă îmi dai un calendar de buzunar cu firma ta, n-am să fiu niciodată curios de serviciile pe care le oferi. Chiar nu ai mai găsit alt tip de promovare în afară de cel făcut prin calendarele de buzunar?
2 Comments
dar mai exista calendare? se mai uita lumea pe ele?
Fix asta mă întreb şi eu.