Două jocuri noi pentru telefon cu care să-ți ocupi timpul
Cum faci să se deschidă mereu Facebook-ul cu setarea „Most Recent Stories” activată
Concursurile Ironman sunt unele dintre cele mai solicitante competiții din lume. Participanții trebuie să parcurgă, pe rând, 3 probe: 3,86 km înot, 180 km pedalat și 42 km alergat. Timpul mediu de parcurgere al acestor 3 probe este de 12 ore și 35 de minute. Practic, e vorba de o competiție de anduranță, forță, dar mai ales pregătire psihică. Așa cum spuneam în titlu, cei de la Nike au făcut un clip cu așa-zisa Iron Nun, o măicuță catolică de 86 de ani care a încheiat până acum 325 de competiții de triatlon, dintre care 45 au fost concursuri Ironman. S-a apucat de sport la vârsta de 48 de ani și deține recordul mondial pentru cea mai bătrână persoană care a terminat de parcurs o competiție Ironman. Te invit s-o vezi mai jos:
http://youtu.be/SEf7MoQYgzE
Cei de la Nike au început acum ceva timp o campanie motivațională numită Unlimited, în care arată sportivi din mai multe sporturi care reușesc să-și depășească limitele. Spotul de promovare al campaniei a fost lansat la sfârșitul lunii iulie și arată cam așa:
http://youtu.be/ivqhMxjV7j8
Ai văzut niște nume cunoscute acolo, nu? Există deja un clip cu fiecare în parte. Mie mi-a plăcut foarte mult clipul cu Mo Farah, atletul născut în Somalia care a cucerit aurul olimpic la Londra și vreo 5 medalii de aur la Campionatele Mondiale de Atletism. Îți las mai jos clipul cu el, iar aici găsești un playlist cu celelalte spoturi.
http://youtu.be/_shug-k45Oo?list=PLNqKTn4CuEXc9ZBS4zUh_6wSOJLsnPtya
Îmi place campania Unlimited tocmai pentru că îi motivează pe tineri să facă sport și să dea tot ce-au ei mai bun ca să ajungă cât mai sus. Cred că în perioada asta în care activitatea preferată a tinerilor e să stea în fața tabletei sau a laptopului e nevoie de campanii care să-i determine să se apuce de un sport.