Să-i dăm şi lui Google+ o şansă, zic
Despre cele mai de succes branduri personale
Apple scoate un telefon nou o dată la jumătate de an, iar în tot timpul ăsta mai lansează diverse tablete, laptopuri şi playere. Telefoane şi tablete cu Android se lansează aproximativ o dată pe lună, pentru că sunt multe branduri care produc hardware făcut să ruleze pe Android. Nokia a fost cumpărat de Microsoft şi, cred eu, vor tura la maxim motoarele de-acum în colo cu Windows Phone instalat pe Nokia.
Odată cu lansările de gadgeturi, apar şi actualizări de soft, programe şi setări noi, elemente noi de design etc. În tot acest timp, aplicaţiile pe care le foloseşti se actualizează şi ele şi vin cu funcţii noi. Iar dacă se întâmplă să mai foloseşti şi reţele de socializare, un design nou sau o setare nouă o să necesite şi mai mult timp de înţelegere.
Azi a fost prima oară când am simţit că primesc prea multe informaţii noi şi că n-am timp să ţin pasul. De ieri am început să folosesc Google+ şi am stat ceva timp să învăţ mai bine cum e cu el, să mai adaug nişte oameni în cercuri şi să încerc să înţeleg comportamentul utilizatorilor de acolo (că o reţea de socializare nouă înseamnă un nou mod de comunicare. Nu te poţi comporta acolo ca pe Facebook sau ca pe Twitter). Aseară a apărut iOS 7, iar iPhone 4S-ul meu l-a primit tare bine. Îmi place tare mult şi recomand update-ul (nu ştiu de ce altora nu le place, n-am stat să citesc). Cu iOS 7 au venit şi 16 actualizări ale aplicaţiilor, iar unele chiar s-au modificat mult (cum e aplicaţia de Facebook, spre exemplu. Sau cea de la Quora).
Azi am aflat de la Andra că LinkedIn-ul a venit cu un nou design. E fain şi e binevenit, doar că asta presupune să mai stau puţin să înţeleg ce e cu el.
De mult am pierdut legătura cu ceea ce înseamnă Android şi Windows Mobile, tot aşa, pentru că mi se pare că apar mult prea multe şi nu pot să ţin pasul. Ştiu doar că a apărut Samsung Galaxy S4, că a vorbit toată lumea despre lansare, dar dacă mă întrebi ce altceva mai rulează pe Android şi e în topurile de azi, nu ştiu să-ţi răspund.
Nu vi se pare că primim mult mai multă informaţie decât putem duce? Iar noi, bloggerii, cei conectaţi mereu cu schimbările, ţinem pasul mai uşor decât un om care nu activează şi nu lucrează în Social Media. Greul cel mare îl duce el, nu noi. Dacă vrea să-şi cumpere un telefon, o tabletă sau un laptop, de unde să ştie ce să aleagă din multitudinea asta de produse care e pe piaţă?
Later edit: Cineva mi-a arătat pe Facebook reclama asta. Rezumă cam tot ce-am zis eu mai sus într-un minut şi două secunde.
7 Comments
De cand am terminat scoala (de fapt cam dupa ultima simulare) am intrat o singura data in google play si pentru ca i-au schimbat design-ul n-am avut rabdare sa stau sa inteleg ce se intampla.
De doua ori mi-am lasat aplicatiile sa se actualizeze si atat.
Chiar atât de urât l-au făcut? Eu n-am mai văzut Google Play-ul de vreo jumătate de an.
Nu e urat, doar ca mie mi se parea mai usor de folosit ala vechi. Asta e haotic, cel putin la prima vedere.
Tare reclama cu Mercedes. În rest, cam ai dreptate. E greu să ținem pasul, mai ales dacă țintim către cel mai bun produs de pe piață. Și când zic asta nu mă refer doar la aspectul financiar, ci și la aspectul care ține de luarea deciziilor. Sunt atât de multe opțiuni încât nu știm dacă atunci când am făcut o alegere, am făcut, de fapt, cea mai bună alegere.
În plus, fiecare produs are şi minusuri, iar tu trebuie să-l alegi pe cel al cărui minusuri te deranjează cel mai puţin. Cel care se potriveşte cel mai bine pe nevoile şi stilul tău. Şi-i atât de mult de căutat şi testat până când reuşeşti să-ţi dai seama ce e de ales…
Eu am ramas oldschool. Symbian rullz :))
Nici oldschool nu-i rău. Nu-ţi distrage Symbianul atenţia de la ceea ce ai de făcut.