Puţin scârbos, puţin exagerat, dar de impact. Ideea mi se pare foart faină, iar dacă Brand Managerul are încredere să facă asta, eu de ce n-aş avea încredere în produsul lui?
Într-o zi, la uşa unei bătrîne bate un domn, elegant îmbrăcat, cu un aspirator în mînă. Nici n-apucă bătrîna să deschidă, că tipul începe:
– Aş dori să vă prezint cel mai performant aspirator…
În timp ce vorbea, aruncă pe covorul din holul casei o cantitate considerabilă de bălegar, explicînd:
– Staţi liniştită, dacă acest aspirator nu curăţă TOT ce se află pe covor, promit că mănînc eu ce rămîne!
După ce ascultă toata povestea, tremurînd de nervi, bătrîna îi răspunde:
– Sper să ai poftă, că nu am curent de azi-dimineaţă!
8 Comments
Îmi aduce aminte de un banc, dar ideea pusă în practică e foarte tare! :D
Acum zi-ne şi bancul, dacă tot ai început. :))
Cred ca despre bancul asta e vorba :))
Într-o zi, la uşa unei bătrîne bate un domn, elegant îmbrăcat, cu un aspirator în mînă. Nici n-apucă bătrîna să deschidă, că tipul începe:
– Aş dori să vă prezint cel mai performant aspirator…
În timp ce vorbea, aruncă pe covorul din holul casei o cantitate considerabilă de bălegar, explicînd:
– Staţi liniştită, dacă acest aspirator nu curăţă TOT ce se află pe covor, promit că mănînc eu ce rămîne!
După ce ascultă toata povestea, tremurînd de nervi, bătrîna îi răspunde:
– Sper să ai poftă, că nu am curent de azi-dimineaţă!
=)))))) vaaai, ce bun e. Mersi!
M-am gândit la bancul ăla încă de când am văzut titlul articolului. :)))
:)) Ăsta clar e un semn că ar trebui să încep să citesc bancuri.
Depinde si de produs :) E mult mai usor pentru un Brand Manager de bere :)))))
:))) Ai şi tu dreptate.