Dacă faci cumpărături la Flanco de Black Friday poți câștiga vouchere sau o trotinetă electrică
Marchează momentul: aprinderea luminițelor de la Sun Plaza
Dacă lucrezi în comunicare, probabil ești deja obișnuit cu reclamele de Crăciun făcute de ei. Dacă nu, e bine să știi că în fiecare an cei de la John Lewis, un lanț de magazine din UK, are grijă să vină cu o reclamă emoționantă de Crăciun. Este unul dintre momentele în care reușesc să comunice cu un public internațional, pentru că reclamele lor de Crăciun ajung din share în share în cele mai depărtate colțuri ale lumii.
De fiecare dată reclama lor de Crăciun impresionează. Reușesc să arate că o comunicare bună poate fi făcută și fără să arate logoul brandului peste tot și confirmă că oamenii apreciază poveștile în social media, iar acest lucru poate fi văzut cu absolut fiecare reclamă de acest gen pe care o fac. Dar hai să n-o mai lungim și să-ți arăt reclama de Crăciun din acest an:
https://www.youtube.com/watch?v=mNbSgMEZ_Tw
Și dacă tot ți-am deschis apetitul față de reclamele lor, hai să-ți arăt și reclama din 2017:
https://www.youtube.com/watch?v=Jw1Y-zhQURU
Și pe cea din 2016:
https://www.youtube.com/watch?v=4qo27xcVS5I
Și, una dintre reclamele mele preferate din toate timpurile, cea din 2015:
https://www.youtube.com/watch?v=jGY-T4W-BOc