Noutăți de la Instagram: Music in Stories, Video Chat, New Explore Tab și altele
Greșeli ale companiilor, agențiilor și influencerilor în social media
Facebook a anunțat ieri o funcție nouă: posibilitatea de a vedea ce ad-uri rulează pe orice pagină, fie că ești și tu în targetul acelor reclame sau nu.
Ca să vezi ce Ad-uri rulează o pagină de Facebook, e de-ajuns să intri pe acea pagină, iar în partea stângă vei vedea un tab nou numit „Info and Ads”. Dacă dai click pe acel tab, îți va apărea lista de reclamelor active pe pagina respectivă, fie că e vorba de boost-uri sau de Ad-uri create în Ads Manager.
La ce ajută această funcție? Eu văd 3 avantaje mari:
1. Dacă reprezinți un brand poți urmări ce reclame fac concurenții tăi. Te poți inspira de la ei sau poți vedea dacă ai reclame mai bune decât ale lor.
2. Dacă ești pasionat de social media poți vedea ce ad-uri fac marile companii ale lumii, învățând astfel să faci reclame așa cum o fac cei mai buni.
3. Dacă lucrezi într-o agenție poți vedea mai ușor dacă influencerii pe care-i implici într-o campanie dau boost-urile pe care promit că le dau pe paginile lor de Facebook.
Anunțul oficial al celor de la Facebook pe tema asta este aici.