
Acum poți trimite mesaje secrete pe Facebook Messenger, care să se șteargă automat

Cum arată rezultatele studiului despre utilizatorii Snapchat din România
De obicei, când vreau să mă deconectez de la activitățile zilnice, am două variante: ori ies cu bicicleta, ori îmi pun căștile pe urechi, dau play unui album și nu opresc muzica până când nu ascult albumul în întregime. Și în timpul în care cântă muzica, îmi desfășor activitățile normal, fie că e vorba de scris pe blog, răspuns la mailuri sau de făcut cumpărături. Și dacă tot am ajuns la cumpărături, nu cred că am scris vreodată pe-aici despre cât de bine mă pricep la a amâna o ieșire la cumpărături în hypermarket. Cred că aș putea fi campion la asta, dacă s-ar face o competiție în această direcție. Mi se pare că pierd acolo mult mai mult timp decât trebuie și că, în final, nu cumpăr mare lucru, chiar dacă am vizitat toate raioanele sau chiar dacă am plecat de-acasă cu o listă de produse pe care să le pun în coș.
Staropramen, berea pragheză numărul 1 în lume, este unul dintre brandurile care vine mereu cu idei inovative și care încearcă întotdeauna să asocieze berea cu mâncarea sau cultura, motiv pentru care a hotărât să reinventeze puțin ieșirile la cumpărături în kypermarketuri. Astfel, a instalat în magazinele Carrefour, Cora și Auchan câteva surprize muzicale, după cum urmează:
1. Pianul Staropramen
Așa cum îi spune și numele, pianul Staroproamen este un instrument muzical în toată regula, doar că e modificat în așa fel încât, după ce cânți la pian, să curgă bere într-un pahar. Ideea e faină și pentru că te învață câteva acorduri de pian, pentru că instrumentul îți arată și pe ce clape să apeși ca să fii sigur că berea va ajunge în pahar și o vei putea degusta. Te invit să vezi clipul de mai jos pentru mai multe detalii.
2. Raftul muzical Staropramen
Vei observa că la rafturile de bere, sticlele Staropramen vor avea instalată o cutie muzicală, a cărei manetă, odată activată, va face să răsune în magazin ritmuri de jazz. Practic, pornește muzica, apoi o peniță specială atinge pe rând sticlele din raftul de bere și construiește astfel un mix pe ritmuri de jazz. Mi se pare o modalitate excelentă de a ne destinde la cumpărături, printre rafturile cu prea multe alegeri dificil de luat. :D
Dar există și o ofertă specială
Dacă îți cumperi o bere Staropramen din Carrefour, Cora sau Auchan, vei primi automat și o specialitate Staropramen, adică o bere din gama Dark, Granat sau Nefiltrată. Mai mult, dacă alegi să-ți cumperi un six-pack de Staropramen, vei primi garantat un pahar, ca să ai și acasă o experiență completă, în momentul în care savurezi berea.
Mai multe detalii despre aceste două surprize muzicale găsești pe oamenisigusturi.ro, o platformă dezvoltată de Staropramen pentru a spune povești culturale. Las mai jos un calendar, care îți arată în ce zile găsești surprizele muzicale în cele 3 hypermarketuri enumerate mai sus.
Dacă reușești să testezi surprizele muzicale, să-mi zici și mie cum ți s-au părut. Până atunci, sper să ajung și eu să cânt la pian, măcar. :D
1 Comment
A fost frumos si cu deschizatorul de sticle si de pofta de premii de la Webstock :)