Staropramen a pus în supermarketuri un pian care-ți dă bere gratis
Am donat 100 de euro pentru educație. Uite unde și de ce
Așa cum ziceam și acum două zile (când am povestit despre ghidul fiscal pentru bloggeri) cu ocazia Webstock 2016, cei de la iSense Solutions au făcut un studiu despre utilizatorii Snapchat din România. Studiul a fost făcut pe un eșantion de 1059 de respondenți care dețin un smartphone și au mai mult de 14 ani.
Înainte să spui că pe Snapchat s-ar putea să stea mulți copii mai mici de 14 ani, să știi că am aflat cu ocazia asta că e interzis prin lege să faci studii pe copii mai mici și că acesta e motivul pentru care studiul a cuprins persoane puțin mai în vârstă. Totuși, se lucrează împreună cu părinții copiilor mai mici de 14 ani la un studiu asemănător și chiar sunt curios ce-o să iasă.
Până atunci, hai să vedem rezultatele studiului despre utilizatorii Snapchat din România (care au mai mult de 14 ani). Mi se pare că un brand care dorește să comnunice pe Snapchat are destul de multe informații relevante în rezultatele acestui studiu ca să-și dea seama dacă are rost să-și îndrepte atenția spre o nouă rețea socială sau nu. Iar dacă tot am deschis subiectul, mi-ar plăcea să-mi spui ce branduri românești cu cont de Snapchat cunoști. Chiar aș vrea să le urmăresc și eu postările. :D
Apropo, pe mine mă găsești pe Snapchat cu numele de utilizator cristian-florea. Nu sunt foarte activ, dar mai intru din când în când pe-acolo.