Acum există o pagină cu Statistici eCommerce din România actualizate zilnic

2Performant este una dintre cele mai cunoscute platforme de affiliate marketing din România. În ultimii 10 ani au generat peste 4.2 milioane de vânzări pentru magazinele online din România, în valoare totală de 170 de milioane de euro.

Pentru cei care nu sunt familiarizați cu marketingul afiliat, el funcționează destul de simplu: deținătorii de magazine online se înscriu pe platforma 2Performant și își expun produsele acolo, iar bloggeri și deținători de site-uri din România promovează acele magazine online și sunt plătiți pentru fiecare conversie pe care o fac.

E o situație win-win, în care X promovează produsele clientului Y în mediile proprii, iar Y îl plătește pe X doar atunci când acesta generează vânzări. Plata e reprezentantă de un procent din suma generată, deci X primește mai mulți bani dacă vinde mai mult, iar Y generează mai mult business dacă X vinde mai mult.

Ei bine, în ultimele două săptămâni, prin intermediul platformei 2Performant, au fost generate peste 25.500 de vânzări pentru cei 739 de parteneri (magazine online) care sunt înscrise în platformă. Afiliații, adică promotorii produselor, au generat peste 1.8 milioane de vizitatori pe site-urile magazinelor online și vânzări de 1.31 milioane de euro. Repet, doar în ultimele 14 zile.

Sunt niște cifre mari din care se pot trage o mulțime de concluzii.

De la ideea asta au plecat cei de la 2Performant când s-au gândit să facă o pagină cu statistici în timp real despre eCommerce-ul din România. Poți accesa acea pagină aici.

Pagina se actualizează zilnic și îți va arăta cât durează, în medie, ca cineva să facă o achiziție după ce a dat click pe un link de afiliat, care este valoarea medie a unei vânzări când un om dă click de pe mobil versus atunci când dă click pe link de e desktop, care e cea mai bună perioadă din zi când fac românii cumpărături și așa mai departe.

Mai mult, poți împărți statisticile în funcție de industrie, ca să înțelegi și mai bine cum funcționează lucrurile în industria în care activezi.

Mi se pare o resursă foarte utilă pentru cei care lucrează în mediul online, fie că au tangențe cu zona de eCommerce sau nu, pentru că te face să înțelegi mai bine așteptările clientului și traseul pe care îl urmează înainte să facă o achiziție.

Te invit să accesezi pagina și să te uiți peste statistici. Apoi să revii pe acea pagină ori de câte ori vrei să vezi cum s-au mai schimbat metricii. 😁

Poate te ajută: public săptămânal un clip util pe YouTube.
  • Adaugă un comentariu