10 statistici LinkedIn care arată potențialul platformei

Folosesc LinkedIn într-un mod organizat de mai bine de un an și jumătate și-mi place să citesc și să testez tot ce pot pe tema asta. Aș putea spune că e rețeaua mea socială preferată în momentul de față și cred că are un viitor destul de bine definit în țara noastră, pentru că observ tot mai mulți oameni în jurul meu care-mi spun că au început să fie activi pe LinkedIn.

Pornind de aici, m-am gândit să notez câteva statistici LinkedIn care să-ți arate potențialul platformei și să-ți fie mai ușor să decizi dacă e potrivită pentru tine sau nu.

Hai să trecem la treabă:

  1. Sunt 610 milioane de utilizatori la nivel mondial;
  2. Peste 260 de milioane de utilizatori se loghează pe platformă lunar;
  3. 40% dintre utilizatorii care intră în platformă lunar se loghează pe LinkedIn în fiecare zi;
  4. Engagement-ul în platformă (like, comment, share) a crescut cu 60% de la un an la altul. Acum, că au introdus și butoane de reacții, probabil va crește și mai mult;
  5. Numărul de mesaje trimise pe LinkedIn a crescut cu 35% în ultimul an, deci utilizatorii încep să fie din ce în ce mai activi acolo;
  6. Conturile de LinkedIn care au fotografie de profil primesc cu până de 21 de ori mai multe vizualizări, comparativ cu conturile care nu au;
  7. 3 milioane de conturi creează conținut în fiecare săptămână. Comparați acest număr cu numărul total de conturi și o să vă dați seama cât de mare e foamea de conținut pe LinkedIn;
  8. 80% dintre lead-urile din sectorul B2B vin de pe LinkedIn;
  9. 97% dintre marketerii din secotrul B2B folosesc LinkedIn ca parte integrată a strategiei lor de marketing;
  10. Postările de tip text (fără link sau poză) au un reach cu până la 1000% mai mare comparativ cu alte tipuri de postări;

Ai putea spune că cele de mai sus sunt cifre reci, care nu arată potențialul exact al LinkedIn-ului în România. Cu toate astea, cred că e de-ajuns să investești timp în LinkedIn pentru cel puțin 2 – 3 luni de zile ca să-ți dai seama că acolo poți genera organic un reach și un engagement mult mai bun decât pe alte platforme sociale. Este, din punctul meu de vedere, rețeaua socială cu cel mai bun reach organic, cel puțin pentru moment.

Iar dacă nu ne-am conectat încă pe LinkedIn, te invit să-mi dai add aici.

Surse: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.

Poate te ajută: public săptămânal un clip util pe YouTube.
Tags:
  • Adaugă un comentariu