
Meteora grecească merită vizitată chiar dacă n-ai chef să vezi vreo mănăstire

Cum i-am luat un interviu lui Mihai Leu
🎥 Am creat un curs în care te învăț cum creez eu conținut: Transformă CE ȘTII în VIDEO-uri cu IMPACT 📢
Un ONG numit Fashion Revolution a făcut un experiment social în Berlin. A montat un tonomat cu tricouri în valoare de 2 €, iar când cineva încerca să cumpere un tricou, afla povestea celor care l-au fabricat. Ideea mi se pare foarte tare!
de la Raluca Cojocaru
4 Comments
Eu aș da 5EUR să văd un american muncind la un tricou pentru mine. :))
Mi se pare tare sa cumperi tricou cu 2 euro. Vreau si eu 3.
Ai înțeles ceva din clipul ăsta?
In cei 2 EUR intra si satisfactia de a vedea pe cineva muncind pentru tine. :) E amuzant ca toata faza se vrea a fi umanitara. Si se pune accent pe faptul ca muncitorul ia câțiva cenți, să te simți tu vinovat. Dar nu se spune cât profit are firma de pe urma fiecărui tricou. :)