Odată cu lansarea Top Social Brands mi-am trasat un nou obiectiv
Cum să foloseşti creativ şerveţelele de la toaletă
Din punctul meu de vedere, campania lui Ghiţă Ciobanul este una dintre cele mai bune campanii publicitare din ultima vreme de la noi din ţară. A adus un om simplu în atenţia tuturor şi asta fără publicitate agresivă. A crescut pur şi simplu, pentru că a fost o idee foarte bună. În plus, au fost şi momente în care a creat controverse, iar oamenilor le plac la nebunie controversele.
Azi m-am uitat la studiul de caz de mai jos şi mi-am dat seama că toată campania cu Ghiţă a fost mult mai amplă decât credeam.
Apropo, ăsta ar fi unul dintre motivele pentru care Vodafone a ieşit pentru al şaselea an consecutiv pe locul 1 în Top Social Brands.
12 Comments
Foarte interesante rezultatele campaniei. Probabil toti am vazut succesul ei, da’ cand vedem cifrele e si mai rasunatoare.
PS : Se vede ca studiul nu a fost facut de romani, altfel nu mai afisau comentariul domnului Valentin la 1:37. Sau si daca-l afisau, il traduceau :))
Ba cred că de români a fost făcut, numai că a fost pregătit pentru a fi văzut în străinătate. Cât despre Valentin, poate chiar aşa îl cheamă. :))
Ghita este un tip simpatic, corect, dar oamenii inteligenti care nu cad pe spate si au simt critic, totusi, se mira. Ma rog, niste oameni care mai merg cu metroul, au vazut o stina si au discutat cu ciobanii…Cea mai importanta controversa este cum si de unde are energie electrica ptr. a-si incarca smartphone-ul, un cioban, in varf de munte, cand este plecat cu saptaminile? Ghita spune ceva despre faptul ca si-a luat telefon si abonament de la Vodafone, dar campania nu spune daca i-a crescut business-ul..Ca asa, sa fii cioban si sa te dai pe Facebook, pare o ocupatie de netoti…cine a mai pomenit asta?! Iar toate chestiile facute in social media, etc., sa fim seriosi, este vorba de scenariu, echipe de regizori, cameramani, lumini, locatii, pe naiba Ghita posteaza selfie-uri in profilul sau. Iar la acoperire, haida-de, aproape nici un operator de mobil nu acopera varfuri de munti…cine nu a fost pe la munte, habar nu are…Este o minunata creatie publicitara care a dat emotii, unora, mai emotivi….dar in esenta s-a profitat de faptul ca romanii inghit reclame dar nu pun intrebari…PS: Nu stim, vezi filmul, daca cresterea vanzarilor de telefoane (nu ni se spune cat%) nu este un trend sezonier…in decembrie nu au fost oferte, nu isi schimba lumea telefonul de mos Craciun, in anii anteriori nu cresteau oricum vanzarile in decembrie, traditional?!
Da, într-adevăr, este o minunată creaţie publicitară, dar tocmai asta-mi place, că au avut ideea de a face acest lucru.
Cine a venit cu ideea de „Ghiță” merită o mare mărire de salariu :)
Nu sunt fan Vodafone, dezamăgindu-mă în trecut cu unele lucruri, dar trebuie să dai cezarului ce e a cezarului: o campanie foarte bună!
Sper doar să se trezească Orange și Cosmote, să renunțe la papițoii pe care-i promovează sau să aducă ceva media-worthy.
Toate la timpul lor. Cred că fiecare reţea o să aibă urcuşuri şi coborâşuri în materie de publicitate. Acum depinde cât de mari vor fi fiecare dintre ele. :D Îţi aminteşti când a fost Cosmote pe val cu reclama asta? https://www.youtube.com/watch?v=mVxbWrulMbs
Cam aşa e Vodafone acum cu Ghiţă. :D
Corect, uitasem complet de ea :)
Ghita a confirmat forta social media made romania – un subiect pe care as prefera sa-l abordam mai des. Ieri, aceasta forta a fost din nou vizibila – de aceasta data „victima” fiind Antena 3
Sau, lăsând Antena 3 la o parte, hai să intrăm mai mult în problemă: această forţă a fost din nou vizibilă pentru că toată lumea a discutat despre Simona Halep. :D
Îmi place la Ghiță faptul că promovează mediul rural precum și turismul prin faptul că oferă o cameră de-a sa celor care vor să îl cunoască. Omul trăiește obișnuit și ajută ditamai compania să fie un brand stabil, frumos.