Studiu de caz: Ciobanul Ghiţă şi Vodafone

Din punctul meu de vedere, campania lui Ghiţă Ciobanul este una dintre cele mai bune campanii publicitare din ultima vreme de la noi din ţară. A adus un om simplu în atenţia tuturor şi asta fără publicitate agresivă. A crescut pur şi simplu, pentru că a fost o idee foarte bună. În plus, au fost şi momente în care a creat controverse, iar oamenilor le plac la nebunie controversele.

Azi m-am uitat la studiul de caz de mai jos şi mi-am dat seama că toată campania cu Ghiţă a fost mult mai amplă decât credeam.

Apropo, ăsta ar fi unul dintre motivele pentru care Vodafone a ieşit pentru al şaselea an consecutiv pe locul 1 în Top Social Brands.

sursa video

10 Comments

  1. StefanZ 7 iunie 2014
    • Cristian Florea 7 iunie 2014
  2. Tiberiu Cazacioc 7 iunie 2014
    • Cristian Florea 8 iunie 2014
  3. Adrian C 8 iunie 2014
    • Cristian Florea 8 iunie 2014
      • Adrian C 8 iunie 2014
  4. Tudor 8 iunie 2014
    • Cristian Florea 8 iunie 2014
  5. Adi 8 iunie 2014

Leave a Reply