Hai să ajutăm o echipă de gimnaste să-şi îndeplinească visul
5 utilizări ale telefonului mobil în campaniile publicitare
Nu ştiu dacă ai văzut, dar Vodafone a început o campanie prin care e hotărâtă să aducă toată România pe internet. Ideea mi se pare excelentă şi mă bucur că un ditamai brandul ca Vodafone a hotărât să facă asta.
Chiar, cum ar fi ca orice român să aibă acces la internet? Sunt 7,5 milioane de smartphone-uri în România şi 11,2 milioane de conexiuni la internet. Când am auzit statistica asta mi s-au părut nişte numere colosale, dar cred că tocmai aici e provocarea Vodafone: cei care-s mai apropiaţi de tehnologie sigur au făcut deja pasul spre un smartphone sau o conexiune permanentă la net. Provocarea adevărată e să-i găseşti şi pe ceilalţi şi să-i determini să folosească internetul. Iar motive pentru care să facă asta există, numai că trebuie puse în contextul potrivit.
Şi dacă tot am început discuţia, hai să-ţi arăt şi spotul publicitar:
Apropo, tu în cât timp crezi că toţi românii vor avea acces la internet?
3 Comments
Îmi place foarte mult spotul, iar în general, reclamele celor de la Vodafone sunt foarte…umane. Pun accentul pe progres și apropierea dintre oameni prin intermediul tehnologiei și cum poate asta să le spună poveștile. Plus, este apreciată și sinceritatea de la început: ”acesta este un film bazat pe fapte reale, deși făcut din bucăți de reclame”. Dintre toți operatorii de telefonie mobilă, Vodafone chiar are cel mai puternic brand. Și…sunt abonată Orange de vreo 8 ani. :))
Mie mi se pare că e cel mai puternic şi pentru că pune cel mai mult accent pe comunicare (dintre toate brandurile de telecom de la noi). Nu se limitează doar la a face nişte spoturi publicitare, ci gândeşte ditamai campaniile. Şi face campanii pe principiul amintit şi în clip: ca să schimbe vieţile oamenilor cumva, să-i ajute, nu doar de dragul de a deveni mai un brand mai cunoscut.