Când medicina întâlnește tehnologia: 6 motive pentru care ar fi bine să descarci aplicația Regina Maria
11 extensii Google Chrome pe care ar trebui să le încerci
E șansa ta să propui subiecte pentru Webstock-ul din acest an. Dacă ești nou pe-aici, am scris în acest articol de ce consider că e util un eveniment ca Webstock și la ce să te aștepți dacă participi pentru prima dată.
Dar fie că ai mai fost la câteva ediții, fie că nu, să știi că organizatorii au făcut un formular care-ți permite să zici ce fel de subiecte ai vrea să fie abordate la Webstock-ul din acest an. Dacă vrei să completezi și tu formularul, click aici.
Bineînțeles, eu am spus că vreau să vorbim despre LinkedIn, asta pentru că mi se pare una dintre platformele care au renăscut în România. Utilizatorii care în trecut deschideau platforma doar când își căutau job sau se plictiseau, au ajuns acum să fie foarte activi acolo. Iar eu sunt unul dintre acei utilizatori. 😁
Mi se pare platforma cu cel mai bun reach organic în momentul de față și e și locul unde găsești cel mai ușor oameni care activează în același domeniu în care activezi și tu. Sau, dacă ești om de vânzări, e cel mai simplu să găsești oamenii potriviți care pot lua decizii în vederea achiziției produselor sau serviciilor pe care le vinzi tu.
Bineînțeles, nu vreau să te influențez să votezi și tu cu LinkedIn (cu toate că mi-ar plăcea s-o pot face 😂), dar știu că fiecare dintre noi are afinități pentru anumite platforme sau subiecte și dacă vom fi mai mulți cu aceleași afinități, e păcat să nu fie dezbătut subiectul.
Iar dacă nu ți-ai notat deja în agendă, să știi că Webstock-ul din acest an va avea loc pe 4 octombrie 2019, iar înscrierile se fac aici.