Studiu de caz: Ciobanul Ghiţă şi Vodafone

Din punctul meu de vedere, campania lui Ghiţă Ciobanul este una dintre cele mai bune campanii publicitare din ultima vreme de la noi din ţară. A adus un om simplu în atenţia tuturor şi asta fără publicitate agresivă. A crescut pur şi simplu, pentru că a fost o idee foarte bună. În plus, au fost şi momente în care a creat controverse, iar oamenilor le plac la nebunie controversele.

Azi m-am uitat la studiul de caz de mai jos şi mi-am dat seama că toată campania cu Ghiţă a fost mult mai amplă decât credeam.

Apropo, ăsta ar fi unul dintre motivele pentru care Vodafone a ieşit pentru al şaselea an consecutiv pe locul 1 în Top Social Brands.

sursa video

    1. StefanZ sâmbătă, 7 iunie 2014, 22:56
      • Cristian Florea sâmbătă, 7 iunie 2014, 23:15
    2. Tiberiu Cazacioc sâmbătă, 7 iunie 2014, 23:24
      • Cristian Florea duminică, 8 iunie 2014, 12:19
    3. Adrian C duminică, 8 iunie 2014, 1:12
      • Cristian Florea duminică, 8 iunie 2014, 12:22
        • Adrian C duminică, 8 iunie 2014, 12:33
    4. Tudor duminică, 8 iunie 2014, 11:13
      • Cristian Florea duminică, 8 iunie 2014, 12:23
    5. Adi duminică, 8 iunie 2014, 19:54

    Adaugă un comentariu