Oare totul depinde de elevi?
Spune-mi cu cine umbli, ca să-ţi spun cine eşti
„Noul tău credit este de 6.01€, pentru activare extraopţiuni, sună gratuit la 1234”.
Suni gratuit la 1234. O doamnă îţi zice de două ori, în vreo două minute, că poţi folosi minutele din extraopţiuni ca să vorbeşti în Romtelecom Fix. După două minute, auzi ceea ce aşteptai:
„Pentru credit şi extraopţiuni, apasă tasta 1” – Apeşi 1
„Pentru informatii despre credit, apasă tasta 1. Pentru informaţii despre extraopţiuni şi bonus din reîncărcări, apasă tasta 2” – Apeşi 2
„Pentru informaţii despre extraopţiuni, apasă tasta 1. Pentru bonus din reîncărcări, apasă tasta 2” – Apeşi 1
„În acest moment nu ai nicio extraopţiune activă. Ultima extraopţiune activată a fost extraopţiunea Smart, cu 150 de minute şi 150 de SMS-uri în reţelele naţionale, plus 2000 de minute şi 2000 de SMS-uri în reţeaua Cosmote pentru 6€. Pentru activare extraopţiuni, apasă tasta 1” – Apeşi 1
„Ultima extraopţiune activată a fost extraopţiunea Smart, cu 150 de minute şi 150 de SMS-uri în reţelele naţionale, plus 2000 de minute şi 2000 de SMS-uri în reţeaua Cosmote pentru 6€. Pentru reactivare, apasă tasta 1.” – Apeşi 1
„Ai ales să reactivezi extraopţiunea Smart, cu 150 de minute şi 150 de SMS-uri în reţelele naţionale, plus 2000 de minute şi 2000 de SMS-uri în reţeaua Cosmote pentru 6€. Opţiunea Smart, cu 150 de minute şi 150 de SMS-uri în reţelele naţionale, plus 2000 de minute şi 2000 de SMS-uri în reţeaua Cosmote va fi valabilă 30 de zile de la reactivare, iar din contul tău vor fi extraşi 6€. Pentru confirmare, apasă tasta 1” – Apeşi 1
„Ai reactivat extraopţiunea Smart, cu 150 de minute şi 150 de SMS-uri în reţelele naţionale plus 2000 de minute şi 2000 de SMS-uri în reţeaua Cosmote pentru 6€. În scurt timp vei primi un SMS de confirmare. Vă mulţumim”.
Cu ce-am greşit ca să aud de 1000 de ori ce conţine extraopţiunea Smart? O cale mai uşoară nu există?
31 Comments
pt abonament 1234 cu pauze inre ele 1 4 0 …. pt cartela 1 1 0 …. e simplu, mai vreti si de la vodafone? am relatii (relatii cu clientii)
la vodafone e mult mai simplu, ca poti face fiecare chestie fara sa auzi robotul ala stupid. pentru credit suni la *123#, iar pt extraoptiuni, la *147#
Pai si la Cosmote exista *134# pentru credit, iar extraoptiuni *100# pentru extraoptiuni.
Dar alea merg numai cand vor ele
eu am de la Orange si ma enerveaza ca de fiecare data cand dau la credit imi dau vreo 4 mesaje..
orange sunt cunoscuti pentru mesajele pe care le trimit :)) bine ca telefonul principal e pe Vodafone
Sunt si scurtaturi, dar pt cei care nu le cunosc varianta standard e „relaxanta” :), poate se gandesc (pe viitor) sa taxeze apelurile astea. N-ar fi frumos? Cand vine factura sau verifici creditul sa vezi vreo 5centi/minut apeluri catre serviciul clienti cosmote :))
dupa ce ca imi mananca o gramada de timp, sa-mi mai ia si bani? :)) ar fi culmea sa ai 6€, suni sa-ti activezi o extraoptiune, iar când ajungi să confirmi, să-ţi spună că mai am doar vreo 4€, adica insuficient pentru a activa extraopţiunea respectivă
@Roxy – Eh, decat sa iti trimita un SMS cat un carnat, mai bine iti tremite 4 mesaje scurte.
@Cristian – Deja am inceput sa innebunesc cu reclama asta Frog. Prin oras numa’ afise cu optiunea lor vad. Chiar si la TV… incepe deja sa ma enerveze.
eu nu prea am inteles care-i treaba cu Frog. De ce ne-ar mai trebui un serviciu de telefonie mobila si, culmea, tot de Cosmote pornit?
Probabil fac un nou brand. Poate o sa prinda bine. Oricum, eu tot la Orange raman.
Cosmote a introdus în urmă cu ceva vreme serviciul self care *100# la fel ca la orange. Nu funcționează mai tot timpul dar merită să încerci.
În plus, extraopțiunile pot fi activate prin trimiterea de sms gratuit la un anumit număr (în funcție de extraopțiune). Eu nu am mai reactivat una prin serviciul de relații cu clienții de mai bine de 8 luni.
am incercat vreo 2 zile la rand *100# si n-a functionat. mai mult mi-am facut nervi
Bine ca nu iti baga si muzica, muzica-robot-muzica-astept-muzica-astept-apas- o iau de la capat ca nui bine si iar…
de muzica te saturi daca chiar vrei relatii cu clientii. daca ai nevoie de un operator cu care sa vorbesti, asculti muzica aia pana innebunesti
Nu am avut tangente cu Cosmote-ul si nu cred ca voi avea, cel putin nu de curand. Folosesc Vodafone si sunt foarte multumit de serviciile pe care le ofera.
eu mi-am luat si un Cosmote mai mult impins de prieteni. Ca miile de minute pe care le am in reteaua Cosmote nu le gaseam pe Vodafone si nu prea-mi convenea sa vorbesc tot creditul din cauza asta
Aşa e, să te fereşti de Cosmote ca Dracul de tămâie.
Eu am de la ei un internet mobil de jumătate de an. Mi-au zis că la noi în oraş merge perfect. În primele 48 de ore (atât au ei perioada de testare) a mers ok, după gata, n-am mai reuşit să mă folosesc de el.
Am mers la ei, mi-au schimbat modemul, cartela, cablurile, de 2 ori fiecare, şi la fel, netul nu merge. Le-am explicat, am vrut să reziliez contractul…dar ei nu şi nu.
Încă un an jumate plătesc DEGEABA!
cam asa e, daca n-au trecut 2 ani, nu poti rezilia contractul. cel mult, poti dupa un an sa faci unele schimbari in contract, adica sa-l faci mai ieftin (daca mai exista unul mai ieftin)
pana una-alta, ai incercat sa-l folosesti in alt oras?
Eu nu ascult la nimeni toata povestea apas,cum aud ca incepe sa vorbeasca,intamplare ceva intre 1-4 de vr o 3 ori si dupa aia cifra 0 daca vreau la relatii cu clientii.
Oricum sunt stresanti rau la orice retea pana ajungi unde vrei pierzi timp mult
da, la relatii cu clientii e mai usor, dar la extraoptiuni e jale
da cu *100# nu merge?
merge numai cand vrea el
cred ca ai gresit tu….trb sa suni direct la ei si ei sati activeze o extraoptiune mai simplu si nu greseai
unde sa suni direct la ei? la relatii cu clientii? acolo ma punea sa astept 5 minute ca sa ma bage in legatura cu un operator, iar timpul pierdut era acelasi
Cei de la Vodafone sunt mult mai scurt si la obiect.
de-asta ii folosesc de o gramada de timp fara sa am probleme de acest gen
am avut si eu Cosmote insa cand am plecat de acasa am uita intentionat cartela ;)) Mi-a placut doar internetul pe telefon,viteza ceva mai mare decat pe Vodafone,numai ca de la ei nu primeam messenger,in rest multe minute in retea,foarte multe,obtinute dupa 5 minute de vorbarie la telefon.Mi-ar fi placut o varianta cu ceva mai multe minute nationale.Oricum e mai bine acum cu acele minute multe,mai demult aveam grija sa nu fiu prins la bip,daca eram prins imi pierdeam 20 centi ;))acum ai minute si n-ai cu cine vorbi atata,sau cel putin nu ai timp sa stai atata la telefon.Ne mai vedem Grim,cu timpul o sa trec pe la fiecare articol al tau sa vedem despre ce e vorba pe aici :)
Sunt vreo 1200 de articole, deci ai ce citi. Timp iti trebuie :D
Da :D oricum sunt mai putine episoade decat serialul ”Tanar si nelinistit” :)