Cum mi-am descoperit pasiunea pentru web
9 lucruri despre vizita la Carpatcement
Prima parte e de atunci când mi-au trimis versiunea lor de Van Damme care face şpagatul. Am scris despre asta aici. În general, când primesc câte-un cadou de la o agenţie sau o companie, public o poză cu el pe Facebook, dar atunci când cadoul e însoţit de un mesaj făcut special pentru mine sau atunci când îmi place extrem de mult ce primesc, îi dedic un articol pe blog.
Azi, proaspăt întors de la #proHD (despre care mai am de scris, fiţi pe fază), am găsit acasă un pachet de la TNT. Arăta cam aşa:
Scrisoarea începe cu „Cristian Florea de la cristianflorea.ro” pentru că atunci când am cunoscut echipa TNT care vine cu ideile astea excepţionale eram la Social Media Snow Camp, unde, la un moment dat, au început să circule nişte zvonuri cum că unii oameni mi-au reţinut numele numai pentru că de fiecare dată când voiam să întreb ceva în timpul unei conferinţe, ziceam înainte de întrebare că sunt „Cristian Florea de la cristianflorea.ro”, iar repetiţia asta îi făcea pe o parte dintre cei de-acolo să reţină mai uşor numele meu. :)) Am tot glumit pe tema asta, dar nu mă aşteptam să ţină cineva minte acest detaliu.
Oricum, pe lângă întroducerea în forţă, mi-au plăcut că au făcut referire la #casastiti-ul meu şi la faptul că din când în când mai scriu pe sportlocal.ro şi blogdebere.ro. Când vezi că oamenii sunt atât de atenţi la ce faci tu şi că stau să-ţi scrie un mesaj care ţi se potriveşte doar ţie, cum ai putea să nu te bucuri? A, iar camionul acela e unul dintre cele mai faine stick-uri primite vreodată. :D Iar dacă sunteţi curioşi, pe stick se afla clipul următor:
Hmm, ia să mă gândesc la o #livrarespeciala şi să-i pun la treabă pe simpaticii de la TNT Express.
2 Comments
Super PR. Bravo lor!
Excelent PR, aş spune. :D