Dacă mergi pentru a patra oară într-o tabără, înseamnă că ceva se întâmplă acolo

Când citeşti articolul acesta eu s-ar putea să fiu deja în drum spre Pârâul Rece, unde până duminică are loc Social Media Snow Camp by Revista Biz. Eu sunt la a patra participare într-o tabără de Social Media şi de fiecare dată plec de-acolo cu lucruri noi.

Cred că dacă ajungi să mergi de mai mult de două ori la acelaşi eveniment înseamnă că organizatorii şi invitaţii reuşesc să te surprindă cu ceva de fiecare dată, lucru care nu se face prea uşor. De fapt, o listă cu motivele pentru care cred eu că trebuie să vii în tabără ar arăta cama aşa:

1. Pentru că niciodată nu mai ai ocazia să petreci atât de mult timp alături de oameni din industrie (atât bloggeri, cât şi companii şi agenţii).

2. Pentru că utilul cu plăcutul nu prea se mai îmbină atât de bine în altă parte. Fiind în tabără, uiţi de rapoarte şi ce mai ai tu de făcut acasă, aşa că reuşeşti să te desprinzi de rutina ta zilnică şi să te relaxezi într-un mod plăcut, învăţând şi socializând.

3. Pentru că după fiecare tabără am avut numai de câştigat. În primul rând, relaţii de prietenie, care contează enorm.

4. Pentru că dacă vrei să înţelegi mai bine Social Media, la Pârâul Rece ai timp destul să afli răspunsuri la întrebările tale. Important e să-ţi faci curaj şi să intrebi. :)

5. Pentru că în ultima zi de tabără trebuie să gândeşti o campanie pentru un brand care chiar există, iar asta îţi arată şi părţile mai complicate din Social Media, în care trebuie să stabileşti o strategie pe termen lung, să manageriezi bugetele cu cap etc.

Acum, dacă te-am convins, trebuie să-ţi spun că nu mai ai nicio şansă să participi la ediţia din iarna asta. În schimb, urmăreşte hashtagul #bizsmscamp pe toate reţelele sociale şi pregăteşte-te să te înscrii la ediţia din vară. Te anunţ eu când e, nu-ţi face griji. :D

social media snow camp

Partenerii acestei ediţii sunt: Telekom, UniCredit Tiriac Bank, Samsung, Renault, Shoppy, Coca-Cola, Staropramen, Samburesti, Himalaya, TNT, Calif, Heidi şi Air-France KLM.