
9 lucruri cu care am rămas după Social Media Summer Camp

Mi se pare foarte tare spotul făcut de Vodafone cu Ghiță și Cabral în străinătate
Pentru cei care nu știu, Cannes Lions este cunoscut drept cel mai important festival de publicitate din lume. Acolo se premiază cele mai bune campanii publicitare, iar în acest an noi am urcat pe scenă cu patru campanii românești. Spre rușinea mea, nu mi-a dat prin cap să mă interesez despre asta decât după #bizsmscamp, unde s-a vorbit foarte mult despre festival.
Revenind, câștigătorii noștri din acest an sunt:
1. McCann Erickson România, cu campaniile „Ghiță Ciobanul” (Bronze Lion la categoria Creative Effectiveness) și „Bunici de duminică” (cu două premii Bronze Lion, unul la categoria Promo & Activations și unul la categoria PR). Las mai jos studiile de caz ale ambelor campanii:
2. Geometry Global, cu campania „Roșu pentru România”, lansată la Observator, făcută ca să încurajeze oamenii să doneze sânge. Campania a câștigat un Gold Lion la categoria Media, Arts & Entertainment, două Silver Lion, la categoriile Best Use of Screens și Use of Broadcast in a Promotional Campaign, dar și un Bronze Lion la Media – Public Health & Safety & Public Awareness Messages.
3. Publicis București a câștigat un Bronze Lion la categoria Promo & Activation, cu campania #seatbeltb00bing.
Bineînțeles, dacă tot am început să răsfoiesc campaniile premiate de la Cannes Lions 2015, am mai notat vreo 5 care mi-au plăcut. Ar fi cam așa:
1. Vodafone Red Light Application
2. Search For Free Wifi Search For Missing Children
3. The Gun Shop
Apropo, mai sunt câteva zile în care poți vedea toate campaniile premiate aici.